maanantai 27. maaliskuuta 2023

Kliiviankukka

Työpaikkani laajentuneen kukkamyynnin myötä olen ostanut kotiin yhä enemmän viherkasveja. Innostuin kasvien ostamisesta kahdestakin syystä. Ensinnäkin viherkasvit ovat jääneet minulla vuosikausiksi vähemmälle huomiolle, vaikka nuorempana niistä olinkin innostunut. Ja toiseksi: haluan oppia viherkasvien hoitamisesta lisää, jotta pystyn työssäni paremmin neuvomaan asiakkaita. 

Joskus nuoruudessa viherkasvit innostivat, mutta perheen perustamisen myötä ja lapsimäärän lisääntyessä väsyin lopulta siivoamaan kaatuneita kukkapurkkeja tai torumaan lapsia mullan kaiveluhommista. Lattia- ja pöytätason kukista siirryin amppelikasveihin, mutta nekin lopulta vähenivät. Nykyisen työpaikan myötä innostus uusiin kasveihin on kovasti kasvanut. Kliivia on yksi uusista kasveistani ja komea kukka onkin. 

3 kommenttia:

  1. Hei täältä löytyi uusi bligi luettavaksi ja seurattavaksi joten liityinkin heti lukijaksi . Minulla on myös tämä kliivia mutta on pitänyt kahden vuoden tauon kukinnassa. Sinulla on upeaa kukintaa .Minulla on myös puutarha blogi mutta talvella kun puutarha hiljenee niin postaan sisustuksesta ja leipomisesta ja vähemmän puutarhasta .Tervetuloa tutustumaan minunkin blogiini .

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva, kun löysit tänne. Tosiaan olen ollut ahkera bloggaaja yli 10 vuotta sitten ja viime kesänä virittelin blogia uudelleen. Käynpä tutustumassa sinunkin blogiisi, kiitos vaan vinkistä.

      Poista
  2. Onpa ihanasti kukkiva kliivia. ❤️

    VastaaPoista